Czy to będzie odpowiednia reklama dla stomatologa w Radomiu?


alexsys76
Posty: 16
Rejestracja: 18 maja 2016, 10:51

Czy to będzie odpowiednia reklama dla stomatologa w Radomiu?

Postautor: alexsys76 » 07 cze 2016, 15:12

Dzień dobry. Ostatnim czasem dostałem wiadomość z propozycją pozycjonowania swojej strony www: http://danuta-majewska.pl/stomatolog-dentysta-radom w wyszukiwarce internetowej. Nie bez powodu podaję podstronę, ponieważ agencja SEO która ma potencjalnie zająć się pozycjonowaniem strony, uznała ją za niepotrzebną. Uważają, że lepiej aby dla każdego frazy kluczowej wyświetlała się strona główna. Wg mnie jest to mało logiczne. Osoba, która potrzebuje implantów powinna wejść od razu na dedykowaną pod to hasło podstronę z implantami. Czy można tak pozycjonować stronę, aby dla odmiennych haseł pojawiały się odpowiednie podstrony. Chciałbym już teraz podziękować za poświęcony czas i odpowiedź na moje pytanie. Sprawdzałem zbliżone rozwiązania dla gabinetów stomatologicznych w Warszawie. Tam stomatolodzy reklamują się opisany przez mnie sposób. Przykładowo po wpisaniu frazy dentysta Ursynów pojawiają się podstrony konkretnego dentysty. Co bardziej interesujące jeśli wpiszemy stomatologia Ursynów to uzyskuje całkiem odmienne rezultaty niż wpisałem dentysta Ursynów. Od czego to zależy, że dla praktycznie identycznych ciągów znaków wyświetlają się odmienne strony internetowe. Inne zagadnienie czy stomatolog Ursynów i stomatologia Ursynów to różne frazy? Po wymianie wiadomości z firmą SEO i zadaniu im tego pytania dostałem odpowiedź, że stomatolog Ursynów to nie to samo co dentysta czy stomatologia na Ursynowie. Każde z nich to inna fraza do pozycjonowania. Czy to prawda?. Przykładowo dla tego ortodonty i hasła adres strony w rezultatach szukania pojawia się cały czas na samym początku wyszukań. Nieważne czy wpiszę dentysta Ursynów, stomatolog czy stomatologia Warszawa to zazwyczaj widzę to samą domenę internetową. Także interesującym faktem jest, iż dla frazy aparat na zęby Warszawa pokazuje się inna podstrona, a dla frazy ortodonta Kabaty jeszcze inna. Wygląda na to jakby dla każdej frazy, była reklamowana podstrona. Czy to normalny zabieg? Jak tak, to dlaczego nie korzystniej promować tylko stronę główną. Wtedy jest mniej pracy. Nie muszę tworzyć wielu tekstów i opisywać każdego zabiegu na wiele stron. Przecież strona firmowa dentysty na Ursynowie to nie leksykon zdrowia. Chyba, że takie obszerne elaboraty są niezbędne do skutecznej reklamy strony? Też koszt reklamy na interesujące mnie hasła: stomatologia i dentysta na Ursynowie nie jest mały. Myślałem, iż jak dodam domenę do kilku blogów to będę wysoko w wynikach. Przecież takie frazy jak stomatolog Ursynów czy dentysta Ursynów nie mogą być skomplikowane do wypromieniowania. Rozumiem, iż stomatolog Warszawa jest może skomplikowaną frazą. Ale czy dzielnica Warszawy to już taki wielki problem?

podobne tematy:

marekwolski
Posty: 20
Rejestracja: 18 maja 2016, 12:49

Czy to będzie skuteczna forma reklamy dla stomatologa w Radomiu?

Postautor: marekwolski » 07 cze 2016, 15:21

Cześć, jeśli chodzi o promowanie strony w wyszukiwarce internetowej to twój sposób myślenia jest jak najbardziej logiczny. Nie mówimy już tylko o wygodzie użytkownika. Jeśli promujemy podstrony to po pierwsze zmniejszamy ryzyko otrzymania kary od wyszukiwarki. Po drugie szybciej można uzyskać pozycje dla wybranych haseł. Po trzecie nie wiem jak tamta firma od pozycjonowania chce upchnąć na jednej podstronie teksty o wszystkim. Pozycjonowanie zapewne będzie na kilka słów kluczowych tj: dentysta Radom, gabinet stomatologiczny Radom, protetyka Radom, itp. Więc nie da się napisać przyjaznego dla oka tekstu o tym wszystkim na stronie startowej. Moja rada - znajdź inną firmę do promocji strony.

podobne tematy:


Wróć do „Frywolne rozmowy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości